torsdag 28 maj 2009

I love Summer

Hej hopp!

Fyyy vad jag är seg idag, vill helst knalla tillbaka till sängen och dra täcket över huvudet. Vaknat flera ggr inatt, vid 7 gav jag upp och satte på tv:n. Nu är jag TRÖTT. Inte blir det bättre av att katten ligger brevid och stensöver och vädret är grått och trist *gäääsp*

Gud vilket upplyftande inlägg haha :)

Shoppingen får nog bli imorgon istället, systeryster följer nog med. Skulle egentligen behöva rensa inne i garderoben idag så jag vet vad jag behöver inhandla, allt ligger i en himla röra där inne så jag vet inte vad jag äger och har riktigt.

Ni glömmer väl inte av mors dag på söndag! Jag ska baka Kärleksmums och bjuda på, gott! Och vädret ska bli kanon hela helgen!!! Jippi! Då får det bli solning, utflykt med fikakorg, glass ute på Spiken och kanske en tripp till kusten igen! Jag älskar sommaren!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar