onsdag 27 maj 2009

Skor skor


Skorna som jag beställde här nedanför kom idag, snabb leverans, me like! Men det var bara ett av dom 3 paren som passade, så är det när man beställer via nätet.
Men det var tur att det var gladiator sandalerna som passade, för dom ville jag ha mest ;) Dom andra som jag beställde från H´m för ett tag sen var som gjorda för barnfötter, fick inte ens i foten! Tycker dom har så himla konstiga stlr på sina skor, men dom är väl gjorda i kina eller något....

Annars så har min hurtighet hållit i sig idag med, motionscyklat med min pulsklocka och ett band man spänner över bröstet för att läsa av hjärtslagen (blir mycket roligare att träna då), och styrketränat lite. Jag får ångest när jag tänker på att det snart är beach 2009 som gäller.

Annars så är tv:n just nu blockerad av sambon, det är fotboll :( så jag vet inte riktigt vad jag ska göra...

Imorgon så kanske det blir lite shopping iallafall, sugen på att åka iväg lite! Se om någon är sugen på att joina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar