onsdag 27 maj 2009

Old memories

Tja!

Nu är maten i magen och jag sitter här och diggar till NRJ. Ska strax gå ta en dusch och bli människa, just nu står håret åt alla håll. Vem bryr sig när man bara är hemma idag? :)

Igår var jag en riktig hurtbulle, det händer ibland, men inte så ofta som jag vill. Gick upp kl 7 ! Sedan blev det en stavpromenad i det underbara vädret. Det var 16 grader och sol kl 8 på mörra. Folk gick i shorts och linnen och jag tänkte att denna dagen kommer nog bli kanon! Jag gick nere vid sjön och njöt. Sedan hem och intag av frukost. Vid 10 snåret började det mulna på och regna!! Hur kan det gå från härlig sommar dag till höst rusk på knappt 1 timme? Jag blev måttlig road.

Senare på dagen gjorde jag och Lieberth ett besök hos Mika i deras nya hus på landet. SÅ fint! Vi satt och pratade om gamla minnen från förr, fikade och lekte med hennes lilla docka till dotter. Tänk vad tiden går och allt förändras. Nu satt vi och pratade pengar, jobb och barn. För några år sedan var det råsupa, utlandsresor och kärleksproblem. Känner mig gammal....

Nu ska jag fixa mig, vi ska väl dra iväg någonstans sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar